vrijdag 3 januari 2014

REVIEW: Sleek Oh So Special + Au Natural palettes

Hey meiden,

Ik heb van de goed Heilig-man dit jaar 2 hele mooie paletten gekregen, en wel van Sleek. Deze stonden al heel lang op mijn verlangslijstje. Ze zijn in Nederland bijna alleen maar online te krijgen, maar hoe dat in Spanje zit weet ik niet. Mijn punt is, ik ga deze 2 prachtige paletten reviewen! 

Dit zijn de verpakkingen, gewoon simpel maar elegant. De namen en het merk zijn duidelijk vermeld. Ik bewaar deze schoonheden in hun doosje in mijn makeup collectie.

De palettjes uit hun verpakking zijn mat met glanzend zwarte letters, ook lekker basic.

Ik ga beginnen met 601 Au Natural. Op deze foto kun je de ingrediënten lezen, ik vind dit nooit zo heel belangrijk.

De kleurtjes hebben echt super leuke namen, zoals toast en nougat (natuurlijk pak ik er weer net de voedselnamen eruit :p).

De kleurtjes zijn super mooi naturel, van bruin naar geel maar ook zwart. Een mooi basis paletteje voor de beginners, maar ook de gevorderden.

(sorry voor het gebruikte paletteje) Dit zijn de eerste 6 kleurtjes.

En dit zijn de swatches! Links de bovenste rij en rechts de onderste rij. En ja, je ziet de bovenste 3 kleurtjes bijna niet, dit is erg jammer, maar al highlighter blijven ze heel erg mooi, hoor!

En dit zijn de laatste 6 kleurtjes.

Ook hier zijn de bovenste wat meer highlighter dan daadwerkelijk oogschaduw, maar ze zijn wel wat beter te zien. Ik vind van deze 6 de bovenste het mooist, en van de eerste 6 de onderste.

Ik vind dit een heel mooi palette voor zowel natuurlijke looks als bruine smokey eyes. Zeker een aanrader. Omdat de Sint al weg is en de Kerstman ook, moet je het zelf kopen dat kan hier:
www.boozyshop.nl voor 10 euro.

Dan komen we aan bij het tweede paletteje: 658 Oh So Special. En de ingrediënten voor de liefhebbers.

Dit palette heeft ook erg mooie kleurtjes met leuke namen, zoals: Ribbon en Celebrate.

De kleurtjes zijn echt geweldig! Ze zijn zo mooi! Van roze tot blauw en weer dezelfde zwart, wat een veelzijdig palette!

De eerste 6. (deze keer niet gebruikt)

Heel lichte, rozige kleuren. Erg mooi en goed gepigmenteerd. Ook kun je deze combineren als highlighter met andere mono's of paletten.

Als laatste natuurlijk deze 6 beauty's!
Een woord: wauw....  Wat een geweldige kleuren en dan vooral Glitz (de blauwe, middelste van links) wat een ongelooflijk mooie kleuren. Helemaal het tegenovergestelde van de eerste 6! Echt WONDERFUL!

Ook dit pallet is te koop bij boozyshop, net als andere mooie, exclusieve makeup producten van o.a. Sleek. Neem zeker een kijkje!

Het zijn echt mooie paletten! De eerste is een mooie basis voor een ooglook, terwijl je met de tweede alle kanten uit kunt! Ik raad ze beide aan, maar vind Oh So Special toch ietwat mooier! Ik hoop dat ik goed mijn mening heb gegeven, en tot de volgende keer!

Wat vind jij van de Sleek palettes?

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten