maandag 6 januari 2014

TAG: And That's Who I Am

Hey meiden,

Omdat ik jullie niet helemaal dood wilde gooien met reviews, heb ik er even een tag doorheen gegooid. En wel de And That's Who I Am Tag. Deze is heel bekend op het internet en is dus ook zeker niet origineel meer, but that doesn't matter. Ik ben niet getagd, maar dat is volgens mij niet zo heel belangrijk. Laten we maar snel beginnen, of niet?

Dit past zo goed bij mij! Ik doe best vaak dingen onder het motto: YOLO. Als ik twijfel of ik iets moet doen dan doe ik het meestal toch, omdat: ook al gaat het goed of fout, what doesn't kill you, makes you stronger! Ik hou van impulsieve, spontane acties. Ooit wil ik spontaan op het vliegtuig naar een vreemd land stappen! 

Deze vond ik ook leuk. Ik vind dan vooral On top of the world en Radioactive leuk, maar Demons kan er ook zeker mee door!

Bij deze dacht ik: this is soooo me!  Voordat ik me bezig hield met beauty, verzamelde ik schoolspullen. En dan vooral gummen. Van die action gummen die niet gumden maar die je wel uit elkaar kon halen! Maar omdat ze dus uit elkaar te halen waren, vielen ze tijdens het gummen uit elkaar, herkenbaar?

Ik vind het heel leuk om te lachen naar vreemden. Ik woon in een klein dorpje waar je ook tegen iedereen die je tegenkomt, of je ze nu kent of niet, hoi zegt! Dus ik ben er een beetje mee opgegroeid. Verder heb ik ooit gelezen dat er een jongen was die zwaaide en lachte naar iedereen die hij tegen kwam, ook al kreeg hij rare gezichten terug. Hij deed dit omdat een zelfmoord-poging kan worden voorkomen door maar één glimlach. Dat vond ik wel bijzonder!

Ik ben best wel ongelukkig in de liefde, ik wacht nog steeds op diegene waarmee ik mijn leven wil delen. Ik weet dat ik nog heel jong ben, maar ik zou zo graag iemand willen die mijn hart vult met warmte en liefde..... *zwijmel, zwijmel*

Jaaaaa! Mijn nicht heeft een tijdje terug een inloop-kast gekregen en nu wil ik er ook een! Ik wilde er al langer een, maar nu al helemaal.

Hier had ik het 2 plaatjes terug ook al over, maar dan omgekeerd. Ik wil zo graag iemands hart vullen met warmte en liefde. Dat diegene gelukkig is, en ik ook!

Ik heb al plannen die ik graag wil doen, zo wil ik graag ooit op het dak van ons huis gaan zitten en wil ik volgend jaar met een vriendin op vakantie. Ik red me wel met deze.

*zucht* Ooit verhuis ik naar Engeland, niet alleen voor de Britse boys, maar ook om daar te gaan studeren. Misschien moet ik maar alvast een spaarrekening aan gaan maken?!

Een vriendin van mij kan heel goed zingen, en tot anderhalf jaar terug dacht ik dat ik ook kon zingen. Totdat ik mezelf opnam en terugluisterde... Wat heb ik een verschrikkelijke zangstem! En ik zeg dit met pijn in mijn hart. Bij mij op school zijn heel veel mensen met ongelooflijk zangtalent, en ik wil dat ook! Ik ben een jaloers persoontje....

Over deze angst ben ik langzaam heen aan het komen, zo durf ik op een goede dag zo'n hele dunne spin bij zijn poten te pakken, Yay Me!


In de V.S. en in Canada date je voordat je vriendje en vriendinnetje bent. Maar volgens mij werkt dat hier een beetje anders. Hier ga je niet echt op een DATE. Maar je kan wel uitgaan ofzo. Volgens mij werkt het zo in Nederland, haha!

En dit was de tag alweer, sorry voor de dreun tekst die er op jullie afkomt, maar welke je wel en niet wilt lezen moet je gewoon zelf weten. Wil je deze tag overnemen, dan mag dat zeker. Wil je gewoon alle plaatjes bekijken? Google dan gewoon: tumblr and thats who i am. Je komt er vanzelf! Succes!

Stay Strong,
Emma Sijbers

2 opmerkingen: