woensdag 29 januari 2014

REVIEW: Catrice Ultimate Colour lipstick - 270 Matt-erial Girl

Hoi Iedereen!
Catrice is nu, zoals jullie wel weten, mijn favoriete lipstick merk. 
Vandaag heb ik budget beauty voor jullie: Matt-erial Girl. Veel gereviewd, maarja ik kan natuurlijk niet achter blijven, dus hier is hij nog een keer:
De verpakking is zoals altijd chic en luxueus, zwart glanzend van glasachtig materiaal. Voelt zwaar en luxe aan. 
Doordat hij zo glanst zie je snel al je vingerdrukken op de huls verschijnen, dan maar even met een doekje eroverheen en dan kan je hem weer uitstallen hoor!
Zoals ik al zei, de kleur die ik meenam is 270 Matt-erial girl. Spot je de woordgrap al? 
De sticker geeft de kleur aan van de lipstick, nu klopt hij wel. Bij de limited edition lipstick klopte het kleurlabel niet.
Matt-erial Girl is van de Ultimate Colour lijn: de lijn met de zwarte hulzen, het beste pigment en de langste draagtijd.
De stick is mooi puntig afgesneden,waardoor je de lipstick zonder een lippenseel te gebruiken de lipstick al perfect op je lippen kan krijgen,  en er staat 'Catrice' ingegraveerd.
Ook dit werkt mee aan het chic imago van de Catrice lipsticks.
Swatch bij flits

Zoals de naam van deze lipstick al doet vermoeden, hij is mat. Bij deze flits foto kan je goed zien dat hij echt maar een heel klein beetje shine heeft bij hele felle flits.
Ik zou de kleur beschrijven als een donkerroze paars, heel logisch, maar de kleur zit tussen donkerroze en paars in. Een beetje een berry-tint dus.
Swatch bij flits (vervaagd)

Ik heb ook nog een vage flits foto gemaakt, hier zie je dat de lipstick toch wel echt mat is anders had het er op deze foto echt wel anders uitgezien.
Swatch bij daglicht

In het daglicht is er al helemaal geen shine te bekennen, zoek gerust door hoor, maar vinden zul je hem niet!
Het is een warmere, felle berry-tint, heeft wel wat weg van de limited edition lipstick van Catrice die ik eerder reviewde. Maar deze is mat, en veel paarser.
Full face bij daglicht

Ik vind de kleur echt mooi, en staat bij iedere huidskleur, en is naar mijn mening het mooist bij neutrale of koele ondertonen.
De lipstick smeert goed uit en verdeeld egaal, hier hebben sommige matte lipsticks problemen mee.
De draagtijd is echt lang, de lipstick hecht als het ware aan je lippen en overleefd lunches met gemak. De lipstick trekt niet in de lijntjes, wat ik wel vrij snel heb, dus dat is heel erg fijn voor situaties wanneer je niet constant je lippen in de gaten kan houden.
Deze kleur is ook erg geschikt voor deze tijd van het jaar, want in de winter mag je altijd wel wat donkerder gaan met je lippen.
Dus heb je een neutrale of koele ondertoon en ben je fan van dit soort kleuren? Meenemen die handel!

De Ultimate Colour lipsticks van Catrice zijn verkrijg-
baar bij kruidvat en trekpleister en kosten E3,99.

Wat vind jij van dit soort kleuren lipstick?

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten