dinsdag 28 januari 2014

CELEBRATIONS: Ik ben jarig!

Hey lieve schatten!
Wauwie, 14 levensjaren. Het lijkt al een eeuwigheid geleden sinds mijn vorige verjaardag.
Als klein peutertje (en kleutertje!) was ik altijd mega enthousiast over mijn verjaardag: als het nog 3 maanden duurde, vond ik al meteen dat ik al bijna jarig was ;)
De laatste maand kon ik amper slapen omdat ik er zoveel zin in had en ik was altijd mega benieuwd naar de cadeautje die ik zou krijgen.
Dat is de afgelopen jaren al wat afgezwakt, maar ik vind mijn verjaardag nog steeds erg leuk: gezellige dag met familie en vrienden, je bent natuurlijk weer een jaartje wijzer, de leraren die je heel awkward aan het begin van de les een hand komen geven en natuurlijk het awkward moment dat de mensen voor je gaan zingen en jij niet weet wat je moet doen, en als laatst natuurlijk de cadeautjes en het HEERLIJKE VOEDSEL! In mijn gezin is het de traditie dat de jarige al het eten mag kiezen, want volgens mij geldt in alle gezinnen zowat.
Ik ben natuurlijk nog heel jong (zeggen oude mensen ;p ) en ik ben alleen maar heel benieuwd wat het leven mij gaat brengen.
Dit jaar moet ik grote keuzes maken: mijn pakketkeuze voor school, dat mijn studie gaat bepalen.
Dat vind ik altijd wel lastig, maar ik volg gewoon mijn hart en dan komt het altijd wel goed (cliché nummertje zoveel).
Ik hoop dat dit jaar geweldig word! Ik ben eigenlijk wel heel gelukkig: ik heb een leuke school met geniale leraren, fantastische vrienden die alles voor me betekenen, lieve familie, te eten (vooral het lekkere), mijn mooie spulletjes, ik heb gewoon alles wat ik nodig heb en meer, dat is niet eens vanzelfsprekend en dat besef ik wel. Nou even huilen en dan kunnen we mijn nieuwe levensjaar inluiden:
HAPPY BIRTHDAY TO ME, CRAZY, SWEET, LITTLE, SMART, AMAZINGLY WEIRD PERSON! 
PS: zal ik straks even een fotootje van mijn taart posten, om jullie te laten kwijlen ;)

Wat vind jij het leukste aan jarig zijn?

Liefs,
Amber




Geen opmerkingen:

Een reactie posten