maandag 13 januari 2014

REVIEW: Lush - Bubblegum lipscrub

Hey meiden,

Ik heb alweer een review voor jullie in de rij staan, en wel van een suikerzoete lipscrub van Lush! Zijn jullie benieuwd naar het product? Lees dan snel verder!

Het gaat hier natuurlijk over de over-zoete Lush Bubblegum lipscrub! Deze zit in een glazen potje met als beschrijving: My boy lollipop. Interessant!
Lush schrijft ook altijd een leuk stukje op hun producten: Deze suikerzoete traktatie scrubt je lippen zacht en glad. Het smaakt naar meer! Huh, het smaakt naar meer? Ja! De scrub kun je van je lippen af eten als je klaar bent met scrubben! Het smaakt naar suikerspin, zuurstok en al het andere roze snoep dat je kunt bedenken!
De ingrediënten voor de geïnteresseerden. Basterdsuiker is het hoofd-ingrediënt, dus eigenlijk zou het makkelijk zelf te maken zijn! Zal ik hier een soort diy van gaan maken? Laat het in de comments achter!
En suikerroze inhoud: Heerlijk dat sprookjes-prinses gevoel van een roze scrub!
Wat ook heel typisch is aan Lush, zijn hun etiketjes met de maker en tot wanneer het houdbaar is! Deze is nog wel even houdbaar, haha!
Dit is de swatch. Zoals je ziet is het niet zo'n natte scrub, hij is zelfs erg droog. Je moet je lippen likken voordat je scrubt, anders valt het van je lippen af.
Zoals hier dus is gebeurd.....
Mijn hand lijkt na het scrubben lichter. Dit komt ook wel door het licht, maar hij is wel degelijk lichter. Bij de knokkel van mijn wijsvinger is hij iets donkerder en daar had ik niet gescrubt! Grappig feitje.

Het is een hele lekkere zoete lipscrub. Maar dat zoete heeft ook nadelen, ik gebruik hem daarom 's morgens echt niet! Veel te zoet om de dag mee te beginnen! Je betaald €9,95 voor deze scrub bij Lush. Best prijzig en als ik wist dat hij zoooo zoet was, had ik een andere genomen, zoals Mint Juleps ofzo. Verder is het echt een fijne scrub!

Ik hoop dat ik jullie wat wijzer heb gemaakt over deze lipscrub, en wat vinden jullie van de Lush lipscrubs?

Stay Strong,
Emma Sijbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten