vrijdag 31 januari 2014

REVIEW: Got2B - 2 sexy big volume hairmousse push up (Schwarzkopf)

Hey meiden,

Nu we toch al anderhalve week bezig zijn met haar producten, kan deze er ook nog wel bij, of niet? Vandaag heb ik voor jullie een snoepige, zoet haarmousse, net als haar eigen verpakking. Voor sexy en big hair! We blijven bij Schwarzkopf, maar nu met een styling-, in plaats van verzorgingsproduct.

De verpakking is heerlijk snoepig en zoet. Roze aan alle kanten, met een rood printje op de achtergrond. Alles wat je moet weten staat duidelijk vermeld. Een van die dingen is: dit is de allereerste spray-mousse ter wereld! Dat vond ik wel het testen waard.

Je gebruikt de mousse dus als spray. Je kunt het rechstreeks op je haar aanbrengen (mijn favoriete methode, lees ietwat verder waarom) of eerst in je hand en daarna door je haar smeren, dit is handiger voor preciezer werk. De 'spraytuit' is redelijk handig, alleen komt er ook wat mousse binnen die klep, en dat kan je vrij lastig weg krijgen.

Dit was mijn eerste swatch na het schudden. Ik had er ook een gemaakt zonder te schudden, maar dat was het niet waard. De mousse is vrij dun, en zoals je kunt zien gaat het ook alle kanten op (vooral zuid-oost). De mousse ziet er luchtig uit door de luchtbelletjes onderaan en ze is ook wel luchtig. Het verzwaard je haar in ieder geval niet.

Zoals je ziet begint het al snel te glijden, hier heb je op zich geen last van. Je brengt de mousse na het sprayen waarschijnlijk snel genoeg aan, en in je haar kan het bijna niet gaan glijden.

Wat vind ik nou van dit product? Het is een heel fijn product met een zoete framboosgeur. Hier moet je echt van houden want je ruikt het heel sterk en na het aanbrengen ruik je het nog steeds. Het is niet zo dat het lijkt dat je de hele dag met je smoel in een kom geplette frambozen ligt, maar het is een vrij sterke geur.

Dan ben ik jullie nog een reden schuldig waarom ik het altijd meteen in mijn haar spray: het goedje is vrij vettig, je moet je handen na gebruik wel wassen. Ik spray het gewoon lomp in mijn haar en verdeel het dan met mijn vingers, na afloop moet ik toch wel mijn handen wassen, maar dat is ze vergeven. De mousse geeft je haar veel volume, ruikt goed, en het laat je haar langer in model zitten dan zonder. Bij Kruidvat had ik ook een eigen merk haarmousse gekocht, maar die is echt bagger... Willen jullie daar dan nog een review van zien?

Kortom, ik vind het een fijne haarmousse voor een niet te hoog, maar ook niet heel voordelige prijs. Ook dit product heb ik in de 1+1 actie gescoord, die bijna elke maand wel voorbij komt bij de Kruidvat.

Prijs: +/-  €7,00


Wat voor artikelen willen jullie meer van mij zien? Fashion, beauty, hair of lifestyle? En heb je verdere suggesties?

Stay Strong,
Emma Sijbers



2 opmerkingen:

  1. Hey Emma,
    Kun je een keer je eigen budget daily look laten zien?
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! dat wil ik wel proberen, en dan zonder geluid misschien? maar met de namen in beeld? Goed idee! <3

      Verwijderen