woensdag 15 januari 2014

REVIEW: Essence Limited Edition Superheroes - Fantastic Girl

Hoi meiden,
Nagellak reviews, ik heb er pas één gedaan, toen dacht ik: daar moet verandering in komen!
Toen kwam Essence met een special effect nagellak limited edition uit, dat kwam mooi uit.
De limited edition lijn heet Superheroes, omdat elk lakje een andere superkracht heeft.
Ik laat jullie er één zien, en al zeg ik het zelf, dit is toch wel ver uit de meest bijzondere….
Namelijk het 'thermo effect' lakje met de naam: 01 Fantastic Girl, dit lakje wordt paars bij kou en mooi roze bij warmte.
Ik wilde al heel lang zo'n lakje, wat hoe tof is dat!? Een lakje dat bij temperaturen van kleur verandert! 
Zou het werken? Ik was benieuwd.
Wat Essence zegt: 'thermo changing nail polish that twists the colour from fuchsia to bright pink when the temperature is changing, for nails in your mood. Apply 2 coats.'
Temperatuur verandering, bij de bui die je hebt? Daar merk ik helemaal niks van.
En verandert van fuchsia naar fel roze? Fuchsia IS felroze! En de 'felle' roze is niet fel, maar een beetje koraal roze.
De nagellak zit in hetzelfde flesje zoals de special effect topcoats van essence en bevat 8 ml. wat een goed hoeveelheid is voor de lage prijs en waar je lang mee kan doen.
Swatches! Bij warmte worden je nagels deze mooie koraalachtige roze. Dit is een hele mooi kleur bij alle huidskleuren. Ik heb van mezelf al vrij koude handen, dus ik zie deze kleur niet heel vaak terug op mijn nagels.

Dan houd ik even mijn handen onder de koude kraan, en BAM! je nagels zijn paars.
Ik vind het zo leuk dat hij van kleur verandert dat ik 20x per dag mijn handen ga 'wassen' zodat ze van kleur veranderen ;)
Bij kou krijgen je nagels dus deze hele mooi magische paarse kleur, ik vind het heel mooi dat de paars wat 'diepte' lijkt te hebben omdat de lak wat doorschijnt en je dus meerdere laagjes ziet zitten.
 Ik heb voor jullie ook foto's, van de nagellak die langzaam weer van kleur verandert, gemaakt.
 Dit vind ik het leukste van de nagellak, die mooie gradiants die je krijgt.
Die lieve zoete roze met de magische paarse tips die langzaam door trekt over je hele nagel.
Je kan ook deze leuke french manicure tips krijgen:
Wat een leuk effect is het toch! Voor zo'n klein prijsje, zo'n leuk lakje, je kan hem niet laten liggen.
 Dan zal ik jullie ook maar wat vertellen of de kwaliteit, wat dat is ook belangrijk:
De droogtijd vind ik best oké, niet heel snel, maar als hij droog is, is hij ook goed droog en krijg je geen deukjes meer.
Qua dekking, ligt er per persoon aan, als je lange witte tips hebt moet je voor 3 laagjes gaan, maar als je  net als ik die niet echt hebt, kom je er met 2 medium dikke laagjes ook wel mee weg.
Zoals ik al zei, krijg je door die licht doorschijnende laagjes een hele mooie 'diepte' in je nagels.
De lak heeft een mooi semi-matte finish, die heel classy staat. Is weer wat anders dan die high shine lakjes.

Ik raad hem iedereen aan die van roze en paarse lakjes houd en graag een thermo effect lakje wil!

De Essence Superheroes lakjes worden tot februari 
verkocht bij kruidvat en trekpleister voor E1,99.

Wat vind jij van thermo effect lakjes: Yay or Nay?

Liefs,
Amber











Geen opmerkingen:

Een reactie posten