woensdag 8 januari 2014

UPDATE: Assortiment update Catrice & Essence Voorjaar 2014

Hey Allemaal!
Zoals jullie allemaal weten updaten catrice en essence 2 keer per jaar hun vaste assortiment, wat erg leuk is, zo heb je ook wat variatie.
Deze assortment updates linden meestal plaats in het voorjaar en in het najaar, en omdat 2014 net begonnen is komt het voorjaar er weer bijna aan.
Dus ik ga jullie de producten laten zien die half februari/maart in het vaste assortiment komen bij Catrice & Essence, en als alle producten die ik laat zien van goede kwaliteit zijn, ben ik heel enthousiast.
Catrice:
Absolute Bright Eyeshadow Palette - E4,99
Hier ben ik heel benieuwd naar, catrice heeft nu het absolute nude palette in het assortiment zitten, en ik zei in een video al: ik hoop dat Catrice met meer van dit soort paletjes komt. Nu het waar is, wil ik deze graag voor jullie uit gaan testen. Een kleine opmerking: het is dan het brights palette, maar heel fel zijn de kleuren niet.
Als het pigment goed is, zit Catrice helemaal snor, dit palette is verkrijgbaar in de kleur 020 Candy Warhol.

Absolute Eye Colour Mono Eye Shadow - E2,79
Ook komt Catrice met nieuwe mono's, in een paar felle kleurtjes en 2 nude kleuren.
De kleuren zijn (in volgorde): Papaja don't Preach - Too Good to be Blue - Nice Ice Baby - New in Brown - No. 1 Candydate - Smoothie Operator.

 Absolute Eye Colour Quattro Eye Shadow - E4,49
Dan de quattro's, 4 oogschaduwkleurtjes die bij elkaar passen, waarmee je een mooie ooglook kan maken.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, lieve pastelkleuren die natuurlijk bij de lente passen, ik zou denk ik voor de paarse of roze gaan. Als deze goed gepigmenteerd zijn, heeft Catrice goed haar best gedaan.
De kleuren zijn: F'rosen Yoghurt - Pool Position - Pretty Little Lilacs.
Waterproof Eyeliner pen - E3,29 / Kohl Kajal - E1,99 / Longlasting Eye Pencil - E2,29
Natuurlijk moeten er dan ook wat mooie eyeliners en oogpotloden, een eyelinerpen, 2 mooie kohl kajals en 2 longlasting oogpotloden komen erbij. Ik ben er benieuwd naar de kwaliteit en het pigment van de oogpotloden, ik vind de kleuren van de kohl kajals er heel tof uitzien en zou het nudekleurige longlasting potloodje geschikt zijn voor de waterlijn mee te highlighten?!
Eyeliner pen: black waterproof / kohl kajals: Blues Willis - Too Cool for Pool / Longlasting eye pencil: Petrol and the Wolf - Pearly Bird.
Eyebrow Lifter - E3,29
Iedereen wil wel mooie gelifte brows, dus Catrice heeft daar ook meteen een productie voor bedacht: een dik highlighter potlood. Deze is verkrijgbaar in de kleur: Lift me up, Scotty!
Glamour Doll Curl & Volume mascara - E3,99 / Ultimate Lash Multimizer Volume mascara E4,49
Wat nieuwe mascaraatjes kan nooit kwaad, deze mascara's zijn verkrijgbaar in Black of Ultra Black.
Flash Lashes - E3,99
Dan iets compleet nieuws: valse wimpers, verkrijgbaar in zijn geheel of losse wimperplukjes.
Ik vind het altijd wel leuk en ook erg handig dat budget merken komen met degelijk kwaliteit nepwimpers, leuk voor een feestje of een andere gelegenheid.
Ultimate Colour en Ultimate Shine Lip Colours - E3,99
Hier wordt ik blij van! Nieuwe lipsticks in felle en bijzondere kleuren, ik vind de kwaliteit van de Catrice lipsticks altijd erg fijn dus ik ben erg benieuwd! Hier wil ik wel wat kleurtjes van scoren.
Ultimate Colour: Kiss Me if You can - Red my Lips - Kiss Kiss Hibiscus - the Lips are on Fire - Berry Bradshaw / Ultimate Shine: Berry Delicious - What's AP-ricot - Toffee to Go.
Infinite Shine Lipgloss - E2,99 / Longlasting Lippencil - E1,99
Glossjes! De kleuren zijn heel fris en fel, zien er goed uit. De lippotloden zien er ook goed uit, ik ben benieuwd of de paarse bij Matt-erial girl past?!
Lipgloss: Berryland - Pink Twice - Walk the Coraline / Lippencil: Prince Cherry - Sweet Auberginia.
Made to Stay Smoothing Lip Polish - E4,99
Een helemaal nieuw product: smoothing lip polish, made to stay nogwel, dus ze zouden goed moeten blijven zitten.
Ben hier erg benieuwd naar, zou dit product lijken op de Catrice limited edition Thrilling me softly lipstains?
Rose-wood if She Could - Jen & Berry's - Strawberry's Secret - Let's Red Loud! - Megan Fuchsia - Mission PINKpossible.
Defining Blush - E3,49 / Sun Glow Shimmering Bronzing Powder - E4,99 / Multi Colour Blush - E3,99
Catrice komt ook met nieuwe blush en bronzer: een oud roze blush, shimmery glowy bronzer en een multi colour blush met peachy kleuren.
Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar de multi colour blush en de shimmering bronzer, vaste éénkleurige blushes uit het vaste assortiment laten me vaak koud.
De bronzer heeft een heel mooi patroontje en de multi colour blush heeft 4 strepen die van licht naar donker gaan.
Defining blush: Sunrose Avenue / Sun Glow Shimmering Bronzer: Shimmering Bronze / Multi Colour blush: Peach Frappucino.
Prime and Fine Pore Refining Anti-Red base / Pore Refining Anti-Shine base - E4,49
Primers, ik heb ze nog nooit gebruikt, maar ik denk dat zodra deze uit zijn, naar de anti-shine primer ga kijken,
Catrice had al één gezichtsprimer voor de fijne lijntjes en bobbeltjes, maar die zat in een potje.
Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof - E4,99
Matterende poeder, iets wat ik veel gebruik, maar waterproof!? Catrice beweert dat wanneer je deze draagt en er water op je gezicht komt zal het er zo vanaf rollen, omg.
Crushed Crystals - E3,29
Wat!? Sprinkels kristal voor op je nagels! Dit moet ik hebben, vooral de laatste kleur, heel mooi.
Royal REDding - PLUMdogMillionaire - Shooting Star - Oyster & Champagne - Stardust - Call me Princess.
Ultimate Nail Lacquer - E2,79
Nieuwe nagellakjes! De kleuren zien er mooi uit, vooral de duochroom lakjes en de glitterde kristalachtige. Als Catrice de kwaliteit even goed heeft gehouden, kunnen we blij zijn!
Berry Potter & Plumbledore - Orango Bloom - Emerald Bay - Keep Pool - Glitterazzi - I'm so nude - Where is my Ferrari - Inner Purple of Trust - My APPricot - Get the Blues - Minter Wonderland - Karl Says tres Chic - Meet me a Paris.

bron: Aranka.

Wow. Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe producten! Dingen die ik het leukst vind: Absolute Bright palette, Eyebrow highlight potlood, Ultimate Colour lipsticks in Kiss Me if You Can en Berry Bradshaw, Lippencil in Sweet Auberginia, Lip polish in Strawberry's Secret en Megan Fuchsia, Multi Colour blush, Shimmering bronzer, Anti-Shine base, Waterproof mattifying powder, Crushed Crystals in Call me Princess & de nagellakjes in Berry Potter & Plumbledore, Glitterazzi en Get the Blues.

Essence:

Dan gaan we nu verder naar de Essence update, waar ik misschien nog wel enthousiaster over ben!
Effect Eyeshadow - E2,99
Vloeibare oogschaduw in een tubetje? Essence komt ermee, ik vind het er tof uitzien, alleen de kleurkeuze vind ik een beetje raar. Daar hadden ze nog wat meer kunnen uitpakken.
Eagypt's Treasure - Brazil's Sunset - Indian's Lifestyle - Ireland's Nature - China's Groove - UK's Stonehenge.
 3D Eyeshadows - E2,79
De 3D oogschaduws: de kleuren vind ik er heel tof uitzien, ben benieuwd of ze de kwaliteit hebben verbeterd, want Emma was er niet tevreden over..
Irresistible Summer Sea - ??? - ??? .
 Mono Eyeshadow - E1,59
De mega oude mono's zijn er nog steeds, ik vind vooral de glanzende kleuren er mooi uitzien, ik zal ze eens in de winkel swatchen om te kijken of het iets is.
Miss Atlantis - My Baby Blue - Mint Candy - Peach Beach - Purple Clouds - Pink me up - Sandy says hello - Vanilla Milkshake.
 Quattro Eyeshadow - E2,99
Ook de quattro's zijn er nog, ik vind de kleuren combinaties leuk en wel wat gewaagder als gewoon de saaie groene met 4 kleuren verschillend groen. Ik denk dat de kleuren van de eerste heel mooi zijn, en ik hoop dat ze goed gepigmenteerd zijn.
Magenta and Me - Most Wanted.
Metal Glam Eyeshadow - E2,49
De Metal Glam oogschaduws die bij de vorige update erbij kwamen, komen nu ook in nieuwe kleuren: vooral lieve pastel kleuren want dat is leuk in de lente.
Frosted Cotton Candy - Sugar Mint Candy - Lucky Grasshopper - Are you Grey? - Miss Vivid Violet - Pink Glam - Hello Goldie! - Golden Honey-Bee - Midnight Sparkles.
 Blender Brush - E1,49
Yay! Ook Essence komt nu eindelijk met een blending brush: als de kwaliteit hiervan net zo goed is als de kwaliteit van de andere kwasten, is Essence goed bezig. Het enige wat ik mis zijn de gekleurde haartjes, nu zijn ze gewoon zwart-wit.
 Smokey Eyes Set - E2,79
Smokey Eyes zijn nog steeds populair, en het is heel slim van Essence om een mini-compact doosje uit te brengen! Een zwarte en een bruine, voor ieder wat wils, ook handig voor op reis.
Smokey Night - Smokey Day.
 Effect Eye Pencil - E1,99
Deze wil ik hebben! Wat leuk longlasting oogpotloden in super felle, metallic neon kleuren! Met een oogpotlood kun je niet snel een plank mis slaan, dus hier ga ik er een paar van inslaan. Leuk als een pop-of-colour op je waterlijn..
 Metal Phantom - Robo Cop - Gold Digger - Iron Hulk - Silver Surfer - Steel Smurf.
 Gel Eye Pencil Waterproof - E2,29
Gel eyepencils? Wat houd dat in? Gelly structuur? Op je ogen? Ik heb geen flauw idee wat dit inhoud, zodra ze binnen zijn ga ik even kijken ;)
Black Blaze - Around Midnight - Cocoa Bean - Gunmetal - Blue Lagoon - Urban Jungle
 Kajal Pencil - E0,99
Ook komen er weer nieuwe kleuren kajal potloden, lekker fris blauw en groen.
Feel the Mari Time - Beach Bum
Longlasting Eye Pencil - E1,49
Longlasting oogpotloden zijn altijd fijn om mee te werken, de kleuren zijn er goed uit en lekker mild prijsje. Maar een opmerking: ik vind dit meer herfstkleuren.
Berry Merry - Hot Scorch - Lucky Lead - Groovy Grass - Ms. Moneypenny - Funky Coral
 Crystal Eyeliner - E2,29
Wauwie! Duochroom kristal effect eyeliner, dit is vast mooi voor over oogschaduws heen, hier wil ik er ook wel eentje van hebben. Side Note: de namen beginnen met Opal omdat de opaal een edelsteen is die hetzelfde effect geeft als de eyeliner.
Er zijn 2 kleuren: Opal Blue Heaven - Opal Rosy Rush.
Eyeliner pen waterproof - E2,79
Bij de vorige assortiment update hadden ze de waterproof eyeliner pen eruit gehaald, maar hij is terug! In een nieuwe verpakking, hopelijk ook met een nieuwe formule die je er wel fatsoenlijk af krijgt.
 All about… Eyeshadow Palettes - E3,49
Super cute! Kleine oogschaduwdoosjes met ieder een eigen thema, ik wil ze allemaal.
Ze hebben veel weg van de sun club palettjes, als de kwaliteit net zo goed is (het liefst beter) zitten ze helemaal snor. Er zijn 4 palletjes: All About Sunrise - All About Candies - All About Nude - All About Paradise.
Frame 4 Fame Lashes Mix - E2,49
Frame 4 Fame Natural Effect Lashes - E2,49
Essence en Catrice zijn goed op weg met de nepwimpers, goede kwaliteit wimpers voor weinig geld, leuk voor feestjes!


How to make.. Make-up box - E5,99
DIT IS GEWELDIG! Als de kwaliteit top is, wil ik ze allemaal.
Alleen al hoe het eruit ziet, super cute, beetje na gemaakt van too faced, maar dan lowbudget.
Verkrijgbaar in How to Make Nude Eyes - How to Make Smokey Eyes - How to Make Bright Eyes - How to Make Brows Wow - How to Make your Face Wow.
 Eyebrow Designer - E1,49
Essence heeft meerdere wenkbrauw potloden en er komt weer een kleurtje bij: Soft Blonde, dat is fijn, dan heb je sneller dat er voor jou de goede match tussen zit.
Eyebrow Stylist Set - E2,49
Ook komt er voor je wenkbrauwen nog een poeder setje bij: Natural Blonde Style, alleen maar fijn toch? Ik vind het slim dat Essence dat heeft gedaan.
 Big Bright Eyes Jumbo Pencil - E1,99
Essence heeft net zoals Catrice dikke highlight potloden, maar nu in drie kleuren met verschillende finishes, voor ieder wat wils! Ik heb het over deze kleuren:  Highlight it…Nude - Highlight it…Pearly - Highlight it…Funky.
 Colour Flash Volume Mascara - E2,99
Alhoewel je misschien dacht dat de gekleurde mascara de trend was van de zomer, maar ze komen terug! Ik vind het helemaal niet erg, ik vind het juist heel tof en wil hier wel wat kleuren van meenemen.
Miss Sue Blue - Miss Louise Turquoise - Miss Early Greenbirdy - Miss Lila Deleila - Miss Mary Berry
Lash Base Mascara - E2,49
De witte mascara basis? Ook die zien we deze lente weer terug. Ik heb dit nooit gebruikt en ik snap ook niet echt wanneer je hem nodig hebt. Maar nu wel, namelijk als de gekleurde mascara's niet gepigmenteerd genoeg zijn, haal ik deze als basis! Door het wit zullen de kleuren echt 'poppen'.
 Get BIG! Lashes Volume Curl Mascara - E2,29
 LASH mania Reloaded Waterproof Mascara - E2,99
Maximum Volume Mascara - E2,79
Nieuwe mascara's komen er ook weer aan: waterproof versie's voor de hete zomeravonden en mascara's die vooral zorgen voor volume en krul, wat ik overigens belangrijker vind dan lengte (wat ik heb al vrij wat lengte).
The Lash Curler - E3,29
Ook komt deze gekke mascara uit, ik ben er nog niet over uit wat hij precies doet, maar we zullen zien.

 XXXL Longlasting Lipgloss Matt
Jeej! Matte glossen, ik ben er fan van. Volgens mij zijn dit gewoon de stay matt lip creams in een andere verpakking want de namen en kleuren zijn hetzelfde: Velvet Rose - Silky Red - Soft Nude - Smooth Berry - ???.
 XXXL Longlasting Lipgloss - E2,29
Weer mooie glossen met lieve kleuren, ik wil hier wel wat kleurtjes van. Ben benieuwd naar het pigment, ze zijn verkrijgbaar in deze kleuren: Baby Doll's Favourite - Coral Delight - Very Berry - I Love Pink - Sparkling Nature - Poppy Red - Colour Party - ??? - ???.
XXXL Shine Lipgloss - E1,79
De XXXL Shine lipglosjes bevatten een hoop jeugdherinneringen van mij, deze kreeg ik vroeger wel eens en wat was ik trots, ik liep te pronken met mijn mooie glanzende lippen. Er komen 4 nieuwe kleuren: Twinkle, Twinkle! - Just Me and My Lipgloss - Pretty in Hibiscus - Cute Pink.
 Lipstick - E1,99
Ik snap niet waarom de oude lipstick-lijn nog niet weg is, er komen weer 2 kleuren bij: Pink Treasure - Miss Peach. Ik draag zelf nooit lipsticks uit deze lijn, en heb er ook geen.
 Longlasting Lipstick - E2,39
Oeh! Maar deze lipstick-lijn vind ik wel heel tof! Ik heb er zelf 3 kleuren van en ik wil deze ook proberen, vooral de 2 laatste. De 3 kleuren die erbij komen zijn: Nude Kiss - Blush My Lips - Love Me.
Lipliner - E0,99
Lippotloden zijn ook altijd handig, als je je lipstick langer wil laten zitten. Daarom komt Essence met een nieuw kleurtje: Wish me a Rose.
CC Cream - E3,99
Een beetje laat is Essence wel, maar toch komt hij er: de CC cream. Ik ben benieuwd!
 All About Matt Oil Control Base - E3,29
Als Catrice met primers komt, kan Essence niet achter blijven natuurlijk. Ook zij komen met een matterende basis die de poriën verkleind.
 All About Matt Oil Control Paper - E1,99
Bijpassend product is de welbekende 'blotting' papers. Papiertjes die als je hem over je gezicht haalt de olie uit je gezicht haalt en je huid zo weer matteert.
 Match2Cover Concealer - E2,49
Essence heeft al een lichter creamy concealer duo maar nu komen ze eindelijk met een iets donkerdere versie: Soft Beige. Goed bezig Essence! Zo kunnen ook de iets donkerdere mensen een concealer kopen voor weinig geld.
Stay All Day 12h Longlasting Powder - E3,49
De poeders zijn ook vernieuwd, ze hebben wat weg van de Catrice all matt plus poeders, want deze zijn ook gekleurd. Ik vind het ook goed van Essence dat de donkerste kleur ook echt wel wat donkerder is dan het gemiddelde donkerste gezichtsproduct.
Matt Beige - Matt Nude - Matt Sand - Matt Honey.
 Blush up! Powder Blush - E3,49
Deze multi colour ombre blushes zien er nog eens vrolijk uit! Een warmere en een koelere variant:
 Heat Wave - Pinky Flow. Een met oranje en een met licht roze. Lekker lente fris met een mooie blos op je wangen.


Colour & Go Nail Polish - E1,69
Nieuwe nagellakjes komen er ook aan: duochroom, nieuwe liquid sand!!! en nog wat andere toffe kleuren.
Ik vind de kleuren er heel mooi uitzien lekker fel en variërend, dit zijn de kleuren: Candy Love - Love Me, Cupcake - A Hint of Love - Beijos de Brazil - Galactic Glam - Splash! - Over the Rainbow - Purple Sugar - Be Berry Now! - Headphones on! - Happy End - Hello Spring! - Roller Coaster - It's Raining Men! - Once Upon a Time - Hello Rosy - Be my Lucky Star.
Effect Nail Polish - E1,99
Special Effect explosie! Deze grote collectie met special effect nagellakjes komt eraan: holografisch, glitter, shimmer, structuurtjes, polka dots, kort gezegd: alles!
Zoveel variatie, als ik deze lakjes zie wordt ik helemaal vrolijk, hier wil ik er veel van gaan scoren! Dit zijn de kleuren: Pixie Dust - Baby, You're a Firework - Glitz & Glam - Skyfall - Party in a Bottle - Blue Jeaned - Heart Explosion - Hey Mister Sandman - Glitterbomb - Party Crasher - Bejeweled - Laser Show - Flash Powder - Jewels in the Pool

Ik vind het moeilijk, ik wil bijna alles: De effect eye pencils in Metal Phantom en Steel Smurf, de Crystal eyeliners, alle all about… oogschaduwdoosjes, alle how to… make-up boxen, de gekleurde mascara's in Miss Lila Deleila en Miss Mary Berry, XXXL Mat lipgloss in Velvet Rose en Smooth Berry, XXXL longlasting lipgloss in I Love Pink en Colour Party, De longlasting lipsticks in Blush My Lips en Please Me, Blush up in Heat Wave, Sparkle Sand Effect lak in Hello Rosy en de lak in Splash! en het liefst alle Effect Nail polishes ;)

Ik ben mega enthousiast over beide updates, en zodra ze in de winkels liggen, zullen langzaam de reviews binnen druppelen!

Wat vind jij van het nieuwe vaste assortiment en wat ga jij halen?

Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten