maandag 27 januari 2014

REVIEW: Gliss Kur - Anti-Frizz Serum (Schwarzkopf)

Hey meiden,

In mijn vorige artikel had ik het over het Gliss Kur masker, en nu ga ik het serum dat goed 'in verband met' gebruikt kan worden. Elke keer dat ik dit gebruikte viel mijn haar zo mooi! Maar laten we snel naar de uitgebreide review kijken!

Je koopt het serum in een doosje waar allemaal beloftes opstaan zoals bij ieder ander product, het flesje is redelijk klein, maar laten we inzoomen op het plaatje op het doosje!

Ingezoomd is het toch wat makkelijker te lezen! Dit serum zou moeten zorgen voor glanzend, gladder haar. Mijn haar is er zeker gladder van geworden, maar niet glanzender. Als ik het product inbreng glanst het wel, maar ingetrokken niet meer.

Ik merk nu pas dat ik geen ingrediënten-foto heb, sorry! Maar het gaat nu over de beloftes en gebruiksaanwijzing. Het product is niet bedoeld om uit te spoelen, maar je brengt het in, in handdoek/droog haar, en dan laat je het gewoon inwerken en verbazen!

Je zou er dus soepeler haar van krijgen, en ja, dat is gelukt!

Dit is het pompje waarmee je het inbrengt, ik pomp het meestal direct op mijn haar, want is is vrij vettig en dan krijg je niet zo'n vette vingers. Het pompje is gewoon mooi marble beige en werkt goed.

Het flesje is gewoon simpel, maar wel makkelijk in de hand, en het is niet zo groot.
Ik weet niet of er ook andere varianten zijn, maar volgen mij niet.

Conclusie: dit is echt een heel fijn product, makkelijk te verkrijgen en het werkt heel goed! Als je heet pluizig haar hebt is het geweldig, maar bij kroeshaar weet ik niet of het zou werken. Ik heb dit product dus in de 1+1 gratis actie gekocht in de Kruidvat, en die kun je daar echt nog wel een keer scoren in eenzelfde actie!

Adviesprijs: €6,95

Stay Strong,
Emma Sijbers

1 opmerking: