zondag 12 januari 2014

FILMPJE: OOTD - Mijn Oma's verjaardag! (+klein FOTD)

Hoi lieve meiden!
Het is weer tijd voor een filmpje: een OOTD. Felle ooglook en rustige kleding. Ik heb er als extraatje, omdat het de zondag is na de eerste week school, een kleine FOTD bij gedaan met de producten die ik heb gebruikt.
Veel kijkplezier!
als je de video niet kan zien, klik hier.

En dan komt hier de extra face of the day, zodat jullie een beeld kunnen krijgen van wat ik gebruik en fijn vind:
Face:
Als concealer gebruikte ik het Catrice concealer palette en ik poederde het af met Essence All about Matt poeder.
Op mijn wangen gebruikte ik als highlighter de Essence Me & My Icecream Shimmer Pearls en als mooi natuurlijke blush bij mijn felle ooglook gebruikte ik de Clinique blush in Bashful plum.
 Ogen:
Om de oogschaduw mooier uit te laten komen en langer te laten zitten gebruikte ik als basis de Essence I <3 Stage Eyeshadow Base.
Als oogschaduws gebruikte ik 3 kleuren uit mijn Sleek Ultra matte brights palette, namelijk: Pout, Sugarlite en Pucker. De paarse bracht ik aan de buitenkant aan en in de arcade boog, de felroze in het midden en de licht roze in de binnenste ooghoek. Dit blende ik allemaal mooi samen.
Om mijn waterlijn mooi zwart te maken, intensiteit toe te voegen en om mijn ogen niet al te roze te laten lijken, gebruikte ik mijn Maybelline Oogpotlood in black. Want door roze/paarse oogschaduw lijk je snel moe of lijkt het net alsof je een blauw oog hebt, het zwarte oogpotlood zorgt ervoor dat dit niet meer lijkt.
Mijn wimpers moeten natuurlijk ook mooi zwart en volumineus en hier gebruikte ik de Catrice lashes to kill mascara voor omdat deze je wimpers zo mooi vol maakt.
Lippen:
Je moet het geheel natuurlijk wel afmaken, dus gebruikte ik een mooie lipstick op mijn lippen: de Essence lipstick in Colour crash. Deze peachy, felle roze maakt de look nog net wat zoeter en liever.

Ik maak graag dit soort felle looks en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om te zien.

Dragen jullie ook fellere looks naar familie gelegenheden? Ik wel zoals je ziet ;)


Liefs,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten