maandag 20 januari 2014

CELEBRATIONS!

Hey meiden,

Ik ben er vandaag pas achter gekomen, maar Amber heeft zondag het 100ste artikel online gezet!


Is dit niet super gaaf? 100 artikelen, de grote 1-0-0, wauw. Ik ben er niet vanaf het begin bij geweest, maar de korte tijd die ik hier heb meegemaakt voelt als jaren. Ik heb veel geleerd van Amber, Esther, Iris en Jasmijn (kennen jullie Iris en Jasmijn nog?) En ik heb veel geleerd van de research die ik moest doen, ik heb veel producten getest en over geschreven, ik ben erachter gekomen dat ik vanbinnen een fashion-lover ben, en dat in 4 maanden! Ik hoop dat jullie, onze lieve lezers, nog veel plezier gaan hebben aan ons blog, dat we nog groot mogen groeien en professioneler gaan worden! Proost!

Stay Strong,
Emma Sijbers

Edit: 1. Dit is mijn maandag-artikel, er komt verder geen artikel.
          2. Dit is het 101ste artikel, die van Amber was de 100ste.

3 opmerkingen: